Delhi-Kathmandu út, tiszta időben, a leggyönyörűbb Himalaya látképpel felejthetetlen volt! 1,5 óra végig a havas hegyek felett, mit felett, inkább mellett, szinte karnyújtásnyira a legszebb hegyömlet ott volt előttünk, és nem szakadt vége! És estére már a jó öreg Kathamnduban térhettünk nyugovóra. De előtte bementünk a Tamelbe – a túrista negyedbe, ahol Csabi megőrült a sok túrabolt láttán és rögtön shopalkoholic lett! Alig bírtam kirángatni a boltokból :) Végül úgy sikerült távol tartanom őt a vásárlástól, hogy jól lebetegedtem, és szegénykém ápolt lelkiismeretesen én meg csak fostam, csak fostam…és fosok…ami fura, mert még soha sem kaptam el ilyen hasbajt sehol, semelyik koszos országban, semmilyen kajától, most meg rögtön bekaptam a bacit. Szerintem a mocskos delhiben talált rám a kórság, de örülök, hogy itt vagyunk Kathamnduban és nem Delhiben.

Kathmanduban a Tamel negyed a Pahar Ganj megfelelője. Innen indulnak a turisták trekingelni, itt van a legtöbb szállás, bolt, étterem stb… Olyan mintha néhányszáz évet vissza mentünk volna az időben, a házak, az utcák a kis boltok mintha a középkorból változatlanul maradtak volna itt, viszont nincs az a dzsumbuj még sem, nincs kosz, sőt! Jó itt lenni megint, mintha nagyobb lenne a tisztaság mint 2 éve, van free wifi és nyugalom és a viszonyokhoz képest jó levegő és kedves emberek és tiszta wc-k :) 12 évvel ezelőtt?! pedig, mikor legutóbb itt jártam (Csabi), azért a nepáli boltosokkal nem kellett alkudni, India után ez kellemes volt. Mostmár a nepáli árusok sem a régiek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://indijoga.blog.hu/api/trackback/id/tr151453440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pethodavid 2009.10.16. 11:13:51

Na, nem is kellett sokat várnunk az újabb bejegyzésekhez. Jó volt olvasni a kalandokat. Remélem legkölebb már képeket is raktok fel a szöveg mellé. Hédinek jobbulást! Csabinak meg üzenem, hogy kész a katalógus és mindenkinek tetszik.
Virtuálpacsi!

Anyeszka 2009.10.17. 15:26:34

Na hálajóistennek végre tudtam regisztrálni. Megőrülök, hogy az embernek már csak login nevekből meg jelszavakból áll az élete. Úúútálom a számítógépet és főleg az internetet!!!
Na de enélkül, nem olvashatnék rólatok sem és az szomorú lenne! Úgy látom egy időre lőttek az asramba vonulásos jógás elmélyülésnek. Várjuk a képeket, amiken Hédi felismerhetetlenségig barnult és ettől ráncos, valamint Csabi hegymászókhoz (vagy Brad Pitthez) illő hatalmas szakállt visel.
Itthon minden oké. Szép lassan élére állítom a hostelt. :)
Millió puszi!

Anyeszka 2009.10.17. 15:43:42

...és persze csak azt felejtettem el, amiért egyáltalán ma írni akartam:
ISTEN ÉLTESSEN HÉDIKÉM NÉVNAPOD ALKALMÁBÓL!!!

Momo78 2009.10.17. 21:37:58

Istenke éltessen, Héderke! Jobbulást és további szépeket, minden jókat!
üdvök!

hédercsábesz · http://www.aventurahostel.com/ 2009.10.18. 12:39:35

@Anyeszka:
Köszi, el is felejtettem h névnapom van!!!
Egyenlőre még nem vagyok felismerhetetlenségig barna,csak felismerhetetlenségig vézna, már a saját árnyékomtól is megijedek, mert nincsen!
:)
Puszi Babcikának is,eddig ő hiányzik a legjobban!

hédercsábesz · http://www.aventurahostel.com/ 2009.10.18. 12:41:26

@Momo78:
Köszi!!! Nektek meg sok sikert az új szalmáshoz! Hallom volt festés, meg megnyitó, meg minden! Puszi!

mandalager 2009.10.18. 19:10:45

jaj, jaj, jaj de nehezen lehetett ide beregistrálni, már majdnemfelisadtam! vigyázzatok magatokra, meg egymára, mert mindenkit megpofozok!!! ha csak egyikőtök jön haza, legyen inkább a Hédike, mert ő kevesebbet eszik... mondjuk a Csabika meg kevesebbet beszél... na, ezen majd még gondolkodom, addig kitartás és kellemes október 23-át! netuddki

Ocskó Ferenc 2009.10.25. 07:23:47

Sok boldogot Hédikém!
Én még a régihez vagyok szokva, azért felejtettem el a napot.
Remélem, mostmár együtt jár a hasad veled! Az árnyékkal ne törődj! Itthon se lehet sűrűn az árnyékunkat látni.
Vigyázzatok magatokra!
Pusz!

pethodavid 2009.10.26. 09:29:33

Nem elég, hogy nincs új bejegyzés még a Delhi-s is eltűnik? Hogy van ez Csabikám? :) Remélem jól vagytok és mihamarabb jelentkeztek! Üdv!

mandalager 2009.10.26. 22:52:09

Skacok, eltűntetek, mint Gerincjóga jegyzet a dropboxból, de halleluja, a Jozsó elküldte levélben, holnap viszem a nyomdába!

Anyeszka 2009.10.28. 10:02:31

Ez a blog tényleg szar. Nem a legfrissebb bejegyzést mutatja, hanem a legrégebbit. Ha nem elég szemfüles az ember, akkor mindenről lemarad!
süti beállítások módosítása