H: Általában hétkor kelünk, elvégezzük a kedvenc gerincjóga gyakorlatainkat, jól bemelegítjük az ízületeinket, iszunk egy pohárka meleg tejet, amibe gee-t (tisztított vaj) keverünk, ezzel belülről is beolajozzuk a ropogós ízületeinket a gyakorlás előtt. (ezt egy indiai jógaoktató tanácsolta még otthon). (8-ra elmotorozunk a Sthalam 8-be és 1,5-2 órát gyakorlunk. Óra után kicsavarjuk a ruhánkból az izzadtságot és kicsit pihegünk a többiekkel. Itt lehet egyébként reggelizni is, palacsintát, gyümölcssalit, omlettet stb… de nekünk szerencsére van saját konyhánk, ezért sietünk is haza inkább kajálni, mert ekkortájt már az ájulás kerülget az éhség miatt. Ha kell, akkor útközben megállunk a SUPERMARKETben!!!!! (imádom, még nutella is van, ami biztos hogy nem csípős! De már nem veszünk, mert nagyon drága :)), vagy a sarki zöldségesnél, a gyümölcsös fiúnál, a tejes embernél. Nagyon finom itt a sima joghurt és a tej is, viszont sajtféleségekben nagyon gyengék, konkrétan csak egy fajta van, az is aranyárban és nem jobb a boci sajtnál. Otthon jól belakmározunk, zabkása, müzli vagy tojásrántotta költemény vagy gyümölcshegyek. Néha a táj lányok is megkínálnak reggelivel, ami mind mennyiségében mind állagában inkább ebédhez vagy vacsihoz hasonlít. Egy nagy rizses lakomát nyomnak be reggeli gyanánt, zöldséges cuccal valami szószban, meg különböző zöld hínárok és moszatok csirkebelsőségekkel és díszítésnek egy kis omlett (gondolom ezt csak azért, hogy tudják, hogy reggeliznek). Finom is lenne, ha nem marná szét a torkomat az az erős fűszer, amit egyenesen Bankokból hoztak idáig.

Ha kaja után marad valami, azt kivisszük a menetrend szerint kapunkon szerényen bebőgető kóbor tehénkénknek. Sosem gondoltam volna, hogy ilyen sok eszük van ezeknek az állatoknak! Nem csak azt jegyezték meg, hogy melyik háztól kapnak kaját, hanem valahogy azt is tudják, hogy mikor kell jönni!

Ja, a mindennapi mosást el is felejtettem leírni, mint ahogy néha kimosni is elfelejtem és akkor ott büdösödik a táskában az izzadt cucc. Na, de ezzzel el is telt az idő, kicsit talán még tudunk pihenni jobb esetben, de aztán rohanás a pranayama class-ra. Itt egy órát szuszogunk, aztán szabad a nap, ha csak nem megyünk du-i órára. Ha nem, akkor otthon olvasunk, Csabi borbélyhoz megy néha, igyekszünk semmi komolyat nem csinálni, vagy egyszerűen csak felpattanunk a mocira és easy rider öcsém a városban. Ez általában cél nélküli kóválygás az izgi forgalomban, de mindig valami érdekességre bukkanunk természetesen. Egy park, egy tó, , tehénkerülgető akadálypálya, krikettező öregfiúk vagy éppen egy fancy hotel, ahol igazi BAGETTET sütnek és igazi forró csokit és rendes kávét adnak!!!! Vagy csak egy armani ingben koszos báránykáit etetgető helyi üzletember kerül lencsevégre:

Eddig bárhonnan hazataláltunk, zsebünkben a város! Térképet hiába is használnánk, mert annyira indiai, hogy érthetetlen! De le a kalappal, hogy próbálkoztak, köszi! A város nevezetességeit nem pipáltuk még mind ki érdeklődés hiányában, de a feelinget már átvettük és motorozás közben már rengeteg szép palotát láttunk, kb. minden sarkon van egy, ami általában kórház, ami előtt mindig rengeteg ember és motor álldogál, biztos nem jógáznak eleget szegények.

Otthon kimossuk a szemünkből az út porát, fogaink közül a bogarakat és már el is szaladt a délután, vacsora és már megint eltelt egy nap…..

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mandalager 2009.12.09. 09:24:03

Jó a Csabeszról ez a kép, ahogy a kapuban áll, milyen szépen lebarnult... De hallom az olvasótábor kántálását: Jógás képeket! Jógás képeket! Jógás képeket!

hédercsábesz · http://www.aventurahostel.com/ 2009.12.10. 01:51:56

És mennyit kellett etetnem, hogy ekkora legyen! Jó, jó, igyekszünk, egy-két durva áaszanát majd lefotózunk. Savászana már nagyon jól megy, bár még csiszolni kell...

Ocskó Ferenc 2009.12.11. 14:44:06

A gerincről, meg a taj lányokról jut eszembe, hogy egy-két ászanát én is levágnék a taj szépségekkel.
Valamikor csináltam én is a szavangászanát, a maciászanát,meg a sasangászanát.
Csak ami így eszembe jutott.

hédercsábesz · http://www.aventurahostel.com/ 2009.12.17. 10:20:53

No de Keresztapu!!! Lehet hogy kiskorúak is olvassák a blogot! Lszi fejtsd ki bővebben, hátha ők nem értik! :)
Az ászanák neveit meg majd átvesszük otthon újra...!

Ocskó Ferenc 2009.12.17. 10:27:55

@hédercsábesz:

Biztos ismered az eke állást.
Hanyattfekvés, kéz tenyérrel lefelé a talajon, a láb meg nyújtva a fejeden át hátra a talajra.
Ebből már csak a hanyattfekvés megy.